Tuesday, June 7, 2011

Fwd: Fw: Fwd: راز زیبایی















:





 










-



با سلام
هفته گذشته آقای احمدی نژاد در یک کنفرانس زنده خبری که از رسانه ملی پخش میشد با ظاهری متفاوت حضور پیدا کرد.
من که وقتی رئیس جمهور رو با این ظاهر دیدم اولش با خودم فکر کردم عبدالله اسکندری رو برای گریم آوردن که به این شکل صورت ایشون رو تغییر داده!! ولی خوب که دقت کردم دیدم سفیدی و رنگ چهره به کنار، چروکهای صورت رئیس جمهور حتی موقع خنده و اخم هم ایجاد نمیشه که واقعا عجیب بود و یک حالت مصنوعی به چهره داده بود!
حدسم این بود که ایشون تزریق بوتاکس داشته و به دوستان و اطرافیان هم گفتم که این حرفم از طرف خیلی از دوستان خنده دار میومد تا اینکه در سایتهای خبری به این موضوع اشاره شد.
به نقل از سایتهای خبری:
چروك هاي خط اخم و پيشاني و دور چشم آقای احمدی نژاد توسط بوتاكس از بين رفته و تزريق چربي در گونه ها و صورت مشهوده و بيني با ظرافتي خاص دستكاري شده.
آقای رئیس جمهور قبل از عمل
بوتاكس ، تزريق مقدار كمي از اين ماده به طور مستقيم در ماهيچه، فعاليت ماهيچه را كم كرده و خطوطي را كه نتيجه پركاري آن روي صورت به وجود مي‌آيد، از بين مي‌برد. درنتيجه صورت جوان‌تر، صاف‌تر و شاداب‌تر به نظر مي‌رسد.
آقای رئیس جمهور بعد از عمل بوتاکس
به نقل از یکی از پزشکان که از دوستان  دکتر «م . ع»، متخصص پوست، می‌باشد، احمدی‌نژاد، در مدت 10 روز خانه نشینی تحت درمان زیبائی پوست با تزریق داخل جلدی بوتاکس توسط این پزشک متخصص پوست در چندین جلسه بوده است.
جالبه بدونید که حتی خبرگذاریهای دولتی از ظاهر متفاوت احمدی نژاد به "بشاش" بودن  اشاره کردن!
-- pooneh :)




No comments:

Post a Comment