Wednesday, April 27, 2011

۱۱ سایت برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی

۱۱ سایت برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی
موضوع: جستجو در انبوه اطلاعاتبرچسب‌ها: ایران, دانشگاهی, درس, فارسی, محتوا, مقاله, منابع, پي‌دي‌اف, کتاب

اگر اهل كتاب خواندن هستيد و اگر بيشتر وقتتان را پاي كامپيوتر مي‌گذرانيد، احتمالاً تا حد زيادي از سيستم كاغذي جدا شده‌ايد و بيشتر مطالعه خود را پاي كامپيوتر و با استفاده از فرمت‌هاي مختلف ايبوك انجام مي‌دهيد. موارد ديگري هم پيش مي‌آيد كه دنبال منابع فارسي از قبيل مقالات، جزوه‌ها، آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن هستيد.

البته يكي از روش‌هايي كه براي يافتن اين منابع وجود دارد، جستجو كردن با استفاده از موتورهاي جستجوست. اما راه ديگري كه وجود دارد، مراجعه به سايت‌هايي است كه اين كتاب‌ها را در يك جا جمع‌آوري كرده و طبقه‌بندي و قابل جستجو مي‌كنند.

امروز مي‌خواهيم 11 سايت برتر براي دانلود رايگان كتاب‌ها و منابع فارسي را معرفي كنيم كه با كاوش در آنها مي‌توانيد منابع فارسي خوبي براي مطالعه پيدا كنيد. همه‌ي اين سايت‌ها داراي طبقه‌بندي موضوعي بوده و برخي قابليت جستجو در متن يا عنوان منابع را نيز دارند. البته سايت‌هاي مشابه ديگري هم در اين زمينه وجود داشتند اما من سايت‌هايي را براي شما انتخاب كرده‌ام كه كمتر جنبه تبليغاتي يا فروش داشته، ظاهر مناسبي داشته، طبقه‌بندي خوبي انجام داده باشند و منابع نسبتاً زيادي را هم جمع‌آوري كرده باشند.



منبع: تفريح‌وار هر روز يك نوشتار http://www.tafreevar.com/481/11-online-resources-to-download-farsi-books#ixzz1KjggQoF2

No comments:

Post a Comment