Sunday, September 25, 2011

مامور پلیس انقدر دروغگو ؟؟!!



________________________
خانومه داشته توی اتوبان در حین رانندگی با سرعت بالا؛ آرایش میکرده!
که پلیس شکارش میکنه و ماشینشو متوقف میکنه!
مامور پلیس میاد کنار ماشینو بهش میگه:
گواهینامه،کارتِ ماشین!
خانومه میگه:من گواهینامه ندارم.این ماشینم مالِ من نیست؛کارتشم پیش من نیست!
مامور پلیس میگه: ماشین مال کیه؟
خانوم :من صاحب ماشینو کشتم؛جنازه شم انداختم صندوق عقب،
چاقو رو هم گذاشتم صندلی عقب؛الانم داشتم در میرفتم
از مرز فرار کنم که شما با زرنگی خاصی منو گرفتی!
مامور پلیس که حسابی گیج شده بود؛بیسیم میزنه به فرمانده ش و
کامل قضیه رو تعریف میکنه و درخواست کمک فوری میکنه!
فرمانده سریع با نیروی کمکی خودشو میرسونه و به خانومه میگه:
خانـــم .. گواهینامه ؟
خانوم سریع گواهینامه ش رو از کیفش درمیاره و میگه:بفرمایید!
فرمانده: کارت ماشین؟ خانوم کارت ماشینو که به اسم خودش بوده میده بهش!
فرمانده صندلی عقبو نگاه میکنه و چاقویی نمیبینه!
با عصبانیت دستور میده خانم در صندوق عقبو باز کنه؛
وقتی صندوق خالی رو میبینه حسابی گیج میشه و به خانم میگه:
پس این مامور ما چی میگه؟
خانوم : چه میدونم والا! فکر کنم حالشون زیاد خوب نیست!
لابد الانم میخواد بگه من داشتم با سرعت بالا هم رانندگی میکردم ؛هم آرایش ...!



Google Groups
اشتراك در hosseinesmaeili1
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

No comments:

Post a Comment