Thursday, October 20, 2011

شایعه سوپ جنین انسان در چین ! +18

چندین سال است که مطلبی با مضمون زیر، توسط ایمیل در سرتاسر جهان پخش می شود.



شرم بر این انسانها، خواهش می کنم این لینک رو بدین همه بخونن تا بفهمن تو چه دنیای کثیفی زندگی می کنن. این یه داستان واقعیه از یه مقاله علمی تکان دهنده ای که تو چین منتشر شده، به همراه این خبر چند عکس نیز آمده است ...







این سوپ ترکیبی از مغذی ترین گیاهان، گوشت مرغ و جنین سالم انسانه که 8 ساعت آب پز یا بخارپز می شود ! این کارخونه دار 62 ساله با همسر دومش که 19 سالش بود بعد دو هفته باز واسه سرو سوپ اومده بود و راضی بود از اینکه تونسته تو این دو هفته هر روز با همسرانش سکس داشته باشه!








یه روز زن و شوهری که دو دختر داشتند و بچه سومشون که جنین 5 ماهه بود و دختر تشخیص داده شده بود رو سقط کرده بودن اومده بودن واسه فروش! قیمت این جنین 2000 دلاره، اگه کسی حاضر به فروش جنین مرده نشه، جفت جنین ( اونایی که کمی مطالعه دارن، میدونن جفت جنین چیه ) هم خریداری میشه، اما فقط 200 دلار .







توضیح : این سوپ تندرستی در واقع یه هشدار جدی و یه پشت پا به بشریته. خواستگاه فعلی این حادثه چینه، عامل اصلی اینجور پدیده ها قانون تک فرزندیه، پولداراشون بچه پسر دوست دارن و فقیراشون دوست دارن حالا که دخترشون رو مجبورن سقط کنن به یه پولی برسن ...







تو ایالت کانتون چین ( یا تو کشور چین )، سوپ گیاهی به همراه گوشت نوزاد سرو میشه که تبلیغ زیادی کردند که سلامتی و میل جنسی رو به طرز عجیبی بهبود می بخشه ! قیمت سوپ حدودا 4000 دلار است. و یک کارخونه دار تو مصاحبه ای که کرده گفته تاثیر این سوپ خوشمزه رو به عینه دیده است !






تا اینکه افراد زیادی از جمله پلیس هایی مثل FBI و Scotland Yard موضوع رو دنبال می کنند. آنها به دنبال این بودند که کی و کجا این عکس ها گرفته شده است و مردی که در عکس در حال خوردن جنین انسان می باشد کیست.



حقیقت خیلی زود فاش شد. این مرد یک هنرمند به نام Zhu Yu هست که در حال اجرای یک هنر مفهومیست. این اثرِ او خوردن انسان نام دارد و در فستیوال هنر شانگهای در سال 2000 اجرا شده است.



Yu درباره کارش اینطور می گه که : هیچ دینی نیست که آدم خوری رو منع کرده باشه، همینطور که هیچ قانونی هم برای اون وجود نداره. من از فاصله بین اخلاق و قانون استفاده کردم و کارم رو بر مبنای اون انجام دادم. Yu می گه که این جنین انسان رو از مدرسه پزشکی دزدیده اما سایت Snopes اشاره داره که به احتمال زیاد، این یک جنین انسان نیست، بلکه سر یک عروسک اسباب بازی هست که روی تنه اردک سوار شده.



یک شایعه می تونه فرهنگ ملت هارو هدف بگیره. پس بیایید ندانسته هیچ مطلبی رو گسترش ندیم.




No comments:

Post a Comment