Thursday, October 27, 2011

www.hosseinesmaeili.blogspot.com







گناهی بالاتر از این نیست که از گناه دیگران پرده برداریم .


(جبران خلیل جبران)




977d674c3526b8dc24063703d62110994c8c6d17_1_.jpeg


شیطنت دوران کودکی

354671_460s_v1.jpg


من مانده‌ام مهجور از او، بیچاره و رنجور از اوگویی که نیشی دور از او، در استخوانم می‌رود

گفتم به نیرنگ و فسون، پنهان کنم ریش درونپنهان نمی‌ماند که خون، بر آستانم می‌رود

محمل بدار ای ساروان، تندی مکن با کاروانکز عشق آن سرو روان، گویی روانم می‌رود

او می‌رود دامن کشان، من زهر تنهایی چشاندیگر مپرس از من نشان، کز دل نشانم می‌رود

برگشت یار سرکشم، بگذاشت عیش ناخوشمچون مجمری پرآتشم، کز سر دخانم می‌رود

با آن همه بیداد او، وین عهد بی‌بنیاد اودر سینه دارم یاد او، یا بر زبانم می‌رود

بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین
کآشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود






شما یادتون نمیادقدیما واسه دخترا خواستگار میومد !!! 





یه پریز برق خاص

297455_460s_v1.jpg


گردان پشت ميدون مين رسيده و زمين گير شده بود. چند نفر رفتند معبر باز كنند. او هم رفت، 15 ساله بود. چند قدم كه رفت، برگشت. يعني ترسيده؟! خب! ترس هم داشت! او اما، پوتين هايش را به يكي از بچه ها داد و گفت؛ تازه از گردان گرفتم، حيفه! بيت الماله!... پابرهنه رفت!...
راستي 3هزار ميليارد تومن چندتا پوتين ميشه؟


tumblr_lmphkq6mbv1qjw6s6o1_500_large.jpg


من از برهنگان تن فروش بیزار نیستم ،ولی از پوشیدگان شرف فروش بیزارم

عکس: پوشش عجیب مهمان وزیر امور خارجه



76256_578_1_.jpg



12th_player.jpg





No comments:

Post a Comment