Tuesday, August 23, 2011

خانمها خیلی باهوشن،پس باهاشون درگیر نشین!


خانمها خیلی باهوشن،پس باهاشون درگیر نشین!
_______________________________________
یه خانوم توی زمین گلف مشغول بازی بود.

در حین بازی یه ضربه ی محکم به توپ زد که باعث شد

توپ پرت بشه به بیشه زار کنار زمین!


وقتی برای برداشتن توپ وارد بیشه زارشدبا یه قورباغه توی تله مواجه شدکه حرف میزد!

قورباغه گفت:خانوم اگه منو آزاد کنی سه تا از آرزو های تورو برآورده میکنم!

خانوم ذوق زده سریعا قورباغه رو آزاد کرد!

قورباغه: نذاشتی شرایط برآورده شدنِ آرزوهارو بگم!هر آرزویی که برات

برآورده کنم 10 برابرشو برای همسرت برآورده میکنم!!

خانوم: باشه ،مشکلی نیست!

آرزوی اول : من میخوام زیباترین زنِ دنیا بشم!

قورباغه:اونوقت شوهرت 10 برابر زیباتر از تو میشه و ممکنه زنای دیگه عاشقش بشن و

اونوقت تو از دستش بدی!

خاونم: اشکالی نداره،من زیباترینم پس کسی به چشم اون نمیاد!

پس آرزوی اول برآورده شد!

آرزوی دوم: من میخوام ثروتمندترین زنِ دنیا باشم!

قورباغه:حواست هست؟شوهرت 10 برابر ثروتمندترمیشه،ممکنه زندگیتون لطمه بخوره!

خانوم:نه اشکال نداره هرچی ما داریم مالِ همدیگه ست!!! پس مشکلی نیست.

آرزوی دوم هم برآورده شد!

آرزوی سوم رو که گفت قورباغه جا خورد و بون هیچ حرف و چون و چرایی برآورده ش کرد!!

خانوم : میخوام به یک سکته ی قلبی خفیف دچار بشم!!!

پ.ن: قابل توجه خواننده های مونث:

این پایان داستان نبود لطفا بقیه شو بخونید:
.
.
مرد دچار حمله ی قلبی 10 برابر "خفیف تر" از خانوم شد! و هنوز هم زنده ست!!


Google Groups
اشتراك در hosseinesmaeili1
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

No comments:

Post a Comment