Tuesday, August 23, 2011

اینجا دنیای منه!

امروز ترافیک ای‌دی‌اس‌ال‌م تموم شد.
چک کردم دیدم ترافیک جی‌پی‌آراس‌م هم تموم شده.
ایرانسلم هم شارژ نداشت.
همون لحظه اینترنت سکیوریتی‌م پیغام داد که دیس‌ایبل شده!
تو کارت اعتباری‌م هم پول نداشتم!
چشمام سیاهی رفت!
نکنه قیامت شده؟!
دنیا به آخر رسیده؟!
یا من مُردم؟!
پریدم پشت ماشین برم خرید حضوری!
دیدم آمپر بنزین پایینه!
وای خدا یه نشونه‌ی دیگه از قیامت؟
کوتاهترین مسیرو انتخاب کردم و رسیدم! ولی شرکتی در کار نیست که!
ضربان قلبم تند شد!
آره قیامت شده!
جوون‌مرگ شدم من!
تو اوج غمگساری چشمم افتاد به در پشتی شرکت!
دویدم سمتش! رفتم داخل!
دیدم همه خُرم و خندان دارن کار میکنن!
میخواستم داد بزنم بگم نخندین! قیامت شده! من از دنیای اینترنت پرت شدم بیرون!
که یهو دختره زد سر شونه‌م گفت خانومی تابلوی شرکت رو برداشتیم درو پیدا نکردی؟؟؟
یه نفس راحت کشیدم! زنده‌ام! یه نفر منو دید!
نشستم همونجا یه مدت.
کسایی که میومدن ترافیک بخرن رو نگاه کردم!
پریشون میومدن و خندون میرفتن.
آدمای دنیای من!
خندون اومدم بیرون منم.
و برگشتم به زندگی.
و به دنیای دوست‌داشتنی خودم.


Google Groups
اشتراك در hosseinesmaeili1
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

No comments:

Post a Comment