Tuesday, August 23, 2011

bmw x6




M-Class 2012




برخی کارشناسان تولد BMW X5 در سال ۱۹۹۹ را مدیون خلق M-Class در سال ۱۹۹۷ می دانند. ولی مدتی است که طراحی X6 توسط BMW در سال ۲۰۰۸ از طرف مرسدس بنز بی جواب مانده. آن طور که خبرها می گویند طراحان مرسدس به تکاپو افتاده اند تا این حرکت BMW را بی جواب نگذارند.



طبق اعلام شرکت بنز، پاسخ مرسدس به رقیب دیرینه، که سایت BenzInsider آن را "موجب چند شب بی خوابی برای BMW می داند"، دارای پلتفرم یکسان با

M-Class 2012
است. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که M-Class هم با خودرویی دیگر یعنی 2011 Jeep Grand Cherokee دارای پلتفرم مشترک هستند. تاریخ عرضه محصول جدید مرسدس بنز حدود سه سال دیگر یعنی سال ۲۰۱۴ است و می توانید موقتا آن را MLC خطاب کنید که C احتمالا مخفف عبارت Coupe’ Crossover است.



تعریفی که

Wall Street Journal
در سال ۲۰۰۸ برای معرفی Crossoverها ارائه داد، این گونه است: "اتاقی است با طراحی به سبک خودرو های شاسی بلند، اما رانندگی با آن مانند سواری ها است." تعریف بالا با مسائل تخصصی هم سازگار است، چرا که Crossoverها معمولا بر روی پلتفرم یک سواری بنا نهاده می شوند و امکانات و قابلیت های آنان را با خود به همراه می آورند.



حالا این طور که گفته شده، قرار است طراحی محصول جدید مرسدس با استایل CLS صورت پذیرد و حدود قیمت آن هم ۸۵۰۰۰ دلار تخمین زده می شود.




Q6-2016-Narenji.jpg




اندکی از انتشار این خبر نگذشته، شرکت Audi هم خبر از معرفی محصولی جدید داده تا گرمای فضای رقابت در این رده از خودرو ها بیشتر احساس شود و انتخاب از میان این گزینه ها برای مشتریان سخت تر از گذشته باشد.



گزینه ی جدید Audi با مدل Q6 شناخته می شود و برای ملاقات با آن در خیابان ها باید تا سال ۲۰۱۶ صبر کرد. اما برای آسان تر شدن تحمل انتظار پنج ساله مشتریان، شرکت از پیش نمایش آن در سال ۲۰۱۳ خبر می دهد.



میانه ی شما با خودرو هایی با طراحی دو رگه یا به اصطلاح Crossover چگونه است و از میان آن ها به کدامیک علاقه بیشتری دارید؟







Google Groups
اشتراك در hosseinesmaeili1
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

No comments:

Post a Comment