Friday, February 24, 2012

جنایت هولناک در خودروی آژانس


www.hosseinesmaeili.blogspot.com

مردی همسر صیغه ای خود را به طرز وحشتناکی داخل یک خودرو آژانس تلفنی به قتل رساند.


به گزارش خراسان، صبح روز گذشته مردی که در حال تعقیب همسر صیغه ای خود بود متوجه شد که او خودرو آژانسی را در منطقه سرافرازان مشهد کرایه کرد. مرد ۴۰ ساله که نقشه شومی را در سر می پروراند و کارد بزرگی نیز همراه داشت با خودرو دوو به تعقیب خودرو آژانس که راننده آن یک زن بود پرداخت و پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان جلوی خودرو آژانس پیچید.


راننده زن که از اقدام ناگهانی راننده دوو دچار وحشت شده بود بلافاصله پدال ترمز را فشرد و در این هنگام مرد ۴۰ ساله از پشت فرمان پایین آمد و در حالی که کارد را در دستانش می فشرد با چهره ای غضب آلود به سمت خودرو آژانس رفت. راننده زن که با دیدن این وضعیت ترسیده بود درهای خودرو را قفل کرد اما مرد عصبانی با شکستن شیشه خودرو، با کارد ضربه ای به مسافری که در صندلی عقب نشسته بود وارد کرد و پس از آن که در خودرو را گشود ضربات دیگری نیز بر پیکر زن جوان فرود آورد. راننده زن با مشاهده این جنایت هولناک وحشت زده فریاد می زد و از مردم کمک می خواست اما مرد عصبانی بدون توجه به فریادهای راننده، مسافر را بیرون کشید و ضربه ای دیگر به قفسه سینه اش وارد کرد.


در حالی که زن ۳۳ ساله آخرین نفس هایش را می کشید و پیکرش غرق در خون شده بود ، شهروندان، مرد جنایتکار را به محاصره درآوردند و موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران کلانتری نجفی با حضور در محل حادثه(بولوار سرافرازان) مرد ۴۰ ساله را دستگیر کردند اما زن جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد کارد جان باخته بود.


این گزارش حاکی است: ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، ماجرا را به قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند که با حضور مقام قضایی و عوامل بررسی صحنه جرم تحقیقات درباره این جنایت هولناک آغاز شد.


مرد جوان که توسط قاضی مورد بازجویی قرار گرفته بود درباره انگیزه خود از ارتکاب این جنایت هولناک در برابر دیدگان شهروندان گفت: این زن(مقتول) را حدود ۱۰ تا ۱۲ سال قبل صیغه کرده بودم و برایش خیلی زحمت کشیدم و پول خرج کردم حتی برایش خانه رهن کردم اما الان متوجه شدم که او با فرد دیگری دوست شده است و قصد دارد با او ازدواج کند. این کار او لج مرا در آورد؛ با خودم می گفتم چرا وقتی من این همه برای او هزینه کرده ام حالا می خواهد با فرد دیگری ازدواج کند.


متهم به قتل افزود: به همین دلیل او را تعقیب کردم که او از یک آژانس تلفنی، خودرویی را کرایه کرد که به محل کارش برود. وقتی او را داخل خودرو دیدم نقشه ای را که از قبل کشیده بودم عملی کردم و او را با ضربات کارد کشتم.


این گزارش حاکی است: پس از اعترافات صریح متهم، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی ویژه قتل عمد روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی در این باره از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی انجام شود. شایان ذکر است: متهم به قتل متاهل بوده و دارای همسر و فرزند است.

No comments:

Post a Comment