Wednesday, February 22, 2012

عذرخواهی اینتر از هوادار ۹ ساله اش به خاطر نتایج ضعیف! + عکس

باشگاه اینتر به دلیل نتایج ضعیف خود از یک هوادار ۹ ساله عذرخواهی کرد و با دعوت از او به محل باشگاه، هدایی به وی اهدا کرد.



عذرخواهی اینتر از هوادار 9 ساله اش به خاطر نتایج ضعیف! + عکس



به گزارش ایسنا فیلیپو ۹ ساله یکی از هواداران باشگاه اینتر ایتالیا است که هم‌کلاسی‌هایش او را به دلیل نتایج ضعیف اینتر در چند هفته اخیر مورد تمسخر قرار داده‌اند.


این کودک ۹ ساله در دیدار تیم محبوبش مقابل بولونیا که با شکست تحقیرآمیز ۳ – صفر اینتر همراه شد در ورزشگاه حاضر بود و پلاکاردی در دست داشت که رویش نوشته شده بود: ممکن است لطفا ببرید؟ وگرنه در مدرسه مرا مسخره می‌کنند! با تشکر، فیلیپو.


پس از آن، مسئولان باشگاه اینتر او را به محل این باشگاه دعوت کردند تا به این ترتیب از این هوادار خردسال تیمشان عذرخواهی کنند. در این دیدار، خاویر زانتی مدافع اینتر پیراهنی با نام فیلیپو به این هوادار اینتر اهدا کرد و با او عکس یادگاری گرفت.


فلیپو


فیلیپو پس از این دیدار گفت: من هیچ وقت تیمم را عوض نمی‌کنم و هوادار اینتر باقی می‌مانم. وقتی ما پشت سر هم برنده می‌شدیم، به دوستانم پز می‌دادم. حالا هم باید سرم را بالا بگیرم. امیدوارم پلاکاردی که در دیدار مقابل بولونیا نشان دادم، آخرین پلاکاردی از این نوع باشد که در دست می‌گیرم.



گردآوری و بازنشر : آلامتو



No comments:

Post a Comment