Wednesday, August 17, 2011

اوووووه خدای من !


_______________
یه روز چهار تا مرد و یه زنِ کاتولیک توی یه بار نشسته بودنو قهوه میخوردن!

یکی از مردا گفت : من یه پسر دارم که کشیشه،هرجا میره
مردم بهش میگن "پدر" ...

مرد دوم گفت : منم یه سر دارم که اسقفه، و وقتی یه جایی
میره همه بهش میگن : "سرورم" ...
مرد سوم گفت : پسر من کاردیناله ، وقتی واردِ
یه جایی میشه مردم میگن : "عالیجناب" ...
مرد چهارم گفت : پسر من پاپه ، وقتی یه جایی میرسه ،
همه "قدیسِ بزرگ" خطابش میکنن ...
زنِ حاضر یه نگاهی به مردا کرد و گفت :
من یه دختر دارم ! 178 سانت قدشه ، دور کمرش 61 ،
دور باسنش 92 ، سایزِ سینه هاش 80 ، با چشمای روشن و موهای تیره !
تا واردِ یه جایی میشه همه میگن :
" خـــــــــــدای مـــــــــــــن " ...!
Google Groups
اشتراك در hosseinesmaeili1
:نشانی پست الکترونیک
بازدید از این گروه

No comments:

Post a Comment